9. 9. 2012

BLEŠÍ DEN



Ještě teď se drbu (čti vstřebávám zážitky), tak byl ten včerejší blešák intenzivní!
Organizátoři vše prvotřídně zorganizovali, 
hudebníci a divadelníci se postarali o úžasný kulturní program,
dokonce i počasí nám přálo, takže akce na jedničku s hvězdičkou:)


Kreativní dílnička se také vydařila,
všichni malí malíři byli moc šikovní!!!
 Na "tvořivé bedýnce" na ně čekaly barvičky, fixy na textil
a nepomalované tašky natěšené na nový obrázek.

Pro jistotu jsem přibalila i pastelky a omalovánky.
A dobře jsem udělala, některým se malování tak zalíbilo,
že když byla taška hotová, pustili se do vybarvování omalovánek.
Pastelky udělaly radost i nejmenším návštěvníkům,
kteří se se štětcem zatím tolik nekamarádí:)

 Ti, kteří měli obrovskou chuť malovat, ale né a né vymyslet co,
využili omalovánek a obrázky si obkreslili.
Po chvíli však malíři popustili uzdy fantazii 
a začaly vznikat naprosto originální umělecká dílečka:)
Někdo sáhl po štětci a barvičkách, někdo dal přednost fixkám,
ale všichni malovali jako profíci a já je nestačila chválit:-)
 Za odměnu si šikulové mohli odnést "MIAU magnetek" nebo obrázek
Našly se i princezny, kterým nestačily dvě "strany" tašky 
a na řadu přišly hadříky na štětce:D
Nového majitele si našlo více tašek, triček, bryndáčků, oblečků,...
než jsem si vůbec dokázala představit!!!

 Den to byl opravdu povedený, ale také dosti náročný.
Kdybych měla zvládnout ošéfovat obchůdek i dílničku sama, 
musela bych se asi rozkrájet. Naštěstí jsem kolem sebe měla 
hromadu zlatých lidiček, kteří mi včera neskutečně pomohli. 
Bez nich bych to nezvládla 
a proto jim patří mé obrovitananááánské   
DĚKUJI!
 ... a když už jsem u toho děkování, nesmím zapomenout na všechny 
osůbky, které došly až k mému "malovanému stánku".
Moc Vám DĚKUJI za Vaše slůvka chvály, je to balzám na duši
a není lepšího hnacího motoru k dalšímu tvoření!!!

Také DĚKUJI malým odvážným tvořivým dušičkám, 
které si přišly vyzkoušet malování na textil. 
Moc mě to s Vámi bavilo!!!

Ještě tady mám jedno "speciální DĚKUJI" pro milou zákaznici Otavínku,
veselou babičku, která v mém stánečku nakoupila dárečky pro svá vnoučátka
a aby toho nebylo málo,  napsala o svém bleším dni článek na svém blogu. 


3 komentáře:

  1. No to je nádnera! Musel to být skvělý den, skvělá akce a těch dětí a krásných malůvek.. moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat